2 Ocak 2010 Cumartesi

MERHABA

6 yorum:

pasta evim dedi ki...

Berrinciğim aramıza hoş geldin. Bloğun hayırlı olsun. Muzlu şarlotunda harika görünüyor.Ellerin dert görmesin.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Berrinciğim bloğun hayırlı olsun.İlk tarifin bloğunda harika tarifler bulacağımızı gösteriyor.İzleyicin olcağım .Sevgiler.Mine

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

İlk yorumlar nasılda beklenir yeniyken...Bende aramıza hoşgeldin demek istedim...Tatlı yiyelim ağzımızın tadı hiç bozulmasn...Bloğun hayırlı olsun tatlında harika ellerine sağlık...
Sevgiler...

Behiye Sönmez dedi ki...

merhaba bloğunuz hayırlı olsun:)İlk tarifiniz de çok güzel ellerinize sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun

fly dedi ki...

berrin hanım hayırlı olsun ...pastanız çok lezzetli görünüyor ayrıca bu kremayı ben yaş pastalarımda kullanıyorum gerçekten çok lezzetli sormak istediğim bir konu var sizinkine benzer bir pastayı yaptım hatta tarifinide portakal ağacından almıştım ama kenara dizdiğim kedidilleri tarife göre ıslatmama rağmen sert kaldı çok ıslatıncada yumuşuyor sanırım bunun bir püf noktası varmı? sevgiler