5 Ocak 2010 Salı

Ballı muzlu muhallebi


malzemeler:

*1 kg süt
*1 su bardağı un
*yarım su bardağı şeker
*2 adet vanilya
*2 3 adet muz
*üzerini süslemek için bal ve fındık

yapılışı:

1. süt,un,şeker,ve vanilyayı teflon tencerede iyice çırparak pişirin.
2. kasenizi yarıya kadar doldurduktan sonra üzerine muz dilimlerini ilave ederek tekrar muhallebi ekleyin.
3.muhallebiniz iyice ssoğuduktan sonra tatlı kaşığı yardımı ile üzerine balla gelişigüzel süsleyin.Fındık serperek servis edin.Afiyet olsun...

not:muhallebinin tarifinde şeker miktarının az olması ,üzerine bal ilave edeceğiniz için sorun olmuyor.

11 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Berrincim bloğundan süper tarifler geleceğini biliyordum.Hepside hem çok nefis hemde sunumlar şık.Sevgiler.Mine

BERRİN İLTER dedi ki...

çok teşekkürler,sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Hoşgeldin Berrinciğim aramıza.
Ufuğun yeğeni olduğun hazırladığın enfes masadan ve yemeklerinden belli oluyor.
Sayfan hayırlı, uğurlu, bol paylaşımlı olsun.
Sevgilerimle,

lalelimutfaklar dedi ki...

once hosgeldiniz demek istiyorum. ufuk hanimin sitesindeki kahvalti masasina bakinca cok guzel tarifler ve sunumlar olacagini dusunuyorum ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

çok şık bir sunum ellerinize sağlık tadıda eminim çok güzeldir:)sevgiler

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Aramıza hoşgeldin Berrin'cim. Umarım uzun yıllar beraber oluruz :)
Muhallebinde çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık...

rumma dedi ki...

Hayırlı olsun bloğunuz öncelikle..:)

İlk tarifleriniz böyleyse daha sonrakileri hayal edemiyorum..Maaşallah diyelim..

selam ve sevgiler..

FÜSUN BALLI dedi ki...

Beriş'im, bence bu tatlının adı ''Diyet Bozduran'' olmalıydı :)))) Ellerine sağlık valla süper görünüyor, yap da bir gün yiyelim bari :))

Hatice dedi ki...

Sevgili Berrin, öncelikle hoşgeldin diyorum, Sevgili Ufuk'un sayfasındaki kahvaltı sofran çok şıktı, eklediğin tariflerden gelecek tariflerin de çok güzel olacağını belli, ellerine sağlık...
sevgiler...

casminella dedi ki...

Blog dünyasına ve aramıza hoş geldin, tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum,sevgiler...

rumma dedi ki...

Epey sütlü tatlı tarifi bakındıktan sonra elmalı cupları denedim..

1 saat önce gelseymişim..:)


ellerinize sağlık sevgiler