7 Nisan 2010 Çarşamba

TAHİNLİ SARMA


Malzemeler;
  • 1 paket baklavalık yufka
  • 2 - 2.5 kutu tahin
  • yaklasık yarım kg toz şeker
  • ceviziçi
  • pudra şekeri
Hazırlanışı;
1. 3 baklava yufkasını üst üste koyun,enüst yüzüne 2 yemek kaşığı tahini fırça ile sürün ,1 avuç tozşeker ve kırılmış cevizleri üzerine dizerek,rulo haline getirin.
2.Ruloyu 5 eşit parça olarak verev şekilde kesin.
3.Bütün bir paketi bu şekilde yaparak 170 derecedeki fırında üzeri pembeleşinceye kadar pişirin.
4.Fırından çıkar çıkmaz üzerine pudra şekeri dökerek servis edebilirsiniz.
AFİYET OLSUN....
NOT: Servisten 1 gün öncedende yapabilirsiniz,kesinlikle yumuşamıyor.

10 yorum:

ufukmutfakta dedi ki...

Bende bu tarifi bekliyordum. Cumartesi yapacağım..:))

BERRİN İLTER dedi ki...

:)) bundan sonraki çay sofralarmızın kesin favorisi olacak ufuk ablacım

rumma dedi ki...

Bende denemiştim , çıtır çıtır harika bir lezzet..

ellerinize sağlık sevgiler

BEYZA dedi ki...

3 kat yufkayı birlikte mi kıvırdınız ayrı ayrı mı? Baklava yufkasını duydum ama denemedim.Bu tarifde deneyebilirim.Ben normal yufkayla buna benzer değişik bir nokul yapıyorum.İlk tarifim o olmuştu çok lezzetli oluyor. Elinize sağlık...

Eya dedi ki...

Sevgili Berrin...bende bu tarifi hemen deneyecegim...ellerine saglik, sevgiler

zehra

yasemin dedi ki...

hmmm en sevdiğim :))))

Adsız dedi ki...

3 yufkanin arasina birsey suruyor muyuz? (yag mesela)yoksa aralari kuru mu birakiyoruz.
Arzu

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize saglik,ne guzel tarifler..
Hersey harika, nefis bir goruntu...

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum...

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Berrin'ciğim;bir arkadaşımda yemiştim.Harika bir lezzet,çıtır çıtır yemesi çok güzel:)))))
Ellerine sağlık....
Sevgiler....

Tarif diyarı dedi ki...

Bende baklavalık yufka ile değilde böreklik yufka ile denemiştim harika bir lezzet ellerinize sağlık