15 Şubat 2010 Pazartesi

Yumurta Salatası


Yumurta salatası birçoğumuzun bildiği bir tarif,kahvaltı sofralarının değişmez bir klasiğidir.Uzun zamandır denemeyenleriniz varsa hatırlatmak istedim tekrar..
malzemeler:
  • 4 yada 5 yumurta
  • taze sogan
  • tuz karabiber pulbiber
  • zeytinyağ limon

hazırlanışı:

1.yumurtaları bir kapta haşladıktan sonra dilimleyip servis tabağına alıyoruz

2.Sıcakken zeytinyağı ve limonunu döküyoruz

3.daha sonra ince doğranmış taze soğanları üzerine ilave edip tuz karabiber ve pulbiberi ilave ediyoruz

afiyet olsun...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir sa
lata sevgiler...

yeşim dedi ki...

eline sağlık canım uzun zamandır yapmamıştım.hatırlattın çok sağol...bu arada berrincim resimlerini biraz daha büyük yayınlarsan sanırım çok daha iyi olucak daha al benili durur...öpüyorum ...sevgiler....

Adsız dedi ki...

Merhaba, tarif bir aksam yemeği için değişik bir salata olabilir, ama kahvaltıda bu kadar soğanlı bir salata pek yenmez herhalde, siz bunu gerçekten kahvaltıda yiyormusunuz. ben bu tarifi birçok blogda kahvaltı salatası diye görüp çok sasırdım.

kolay gelsin.

demet

BERRİN İLTER dedi ki...

teşekkürler,hafta sonu geç kahvaltılar için oldukça ideal.tavsiye ederim..

birsence dedi ki...

ben ve eşim kahvaltıda tek geçeriz bu salatayı..ellerine sağlık canım....